Upozorenje

Program cjeloživotnog obrazovanja 2.

RANE ODGOJNO-OBRAZOVNE INTERVENCIJE ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U UČENJU I PONAŠANJU


ECTS:

13 ECTS‑bodova

Područje, polje:

interdisciplinarno područje znanosti, polje obrazovne znanosti

Trajanje programa:

6 mjeseci;
petak poslijepodne i/ili subota prijepodne (prema izvedbenom programu)
70 sati aktivne onsitenastave uz podršku online praćenja i komunikacije s polaznicima

Voditeljica programa:

izv. prof. dr. sc. Nataša VlahOva e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 

Izvoditelji nastave:

- prof. dr. sc. Mirjana Lenček (logopedija);
- izv. prof. dr. sc. Nataša Vlah (poremećaji u ponašanju);
- izv. prof. dr. sc. Petra Pejić Papak (pedagogija);
Tea Juretić, magistra socijalne pedagogije.

Broj polaznika:

maksimalno 25 polaznika

Početak - završetak:

studeni 2022. - lipanj 2023.

Cijena po polazniku:

2.500,00 kuna

 

O programu: 

 
Program cjeloživotnog obrazovanja omogućit će polaznicima stjecanje specifičnih znanja i vještina za uočavanje zaštitnih i rizičnih čimbenika u prevenciji nepoželjnog psihosocijalnog razvoja učenika.

Stečena znanja i vještine omogućit će polaznicima da postanu učinkovitiji odgojno-obrazovni djelatnici kroz teorijske spoznaje o etiološkim i fenomenološkim aspektima problema u ponašanju i istraže vlastite mogućnosti u primjeni strategija procjene i planiranja strategija rada u inkluzivnim odgojno-obrazovnim okruženjima.

 

Ishodi učenja:

 
Odabrati adekvatne tehnike, metode, postupke i strategije u identifikaciji rizika i zaštita za probleme u ponašanju kod djeteta i njegove okoline (obitelj, institucija, vršnjačke skupine itd.) kao i razvijanju zaštite i smanjivanju rizika kod djeteta i njegove okoline (obitelj, institucija, vršnjačke skupine itd.)  te ih primijeniti uz kontinuiranu procesnu i ishodišnu samorefleksiju.

Planirati adekvatne oblike pomoći odgojne i/ili didaktičko-metodičke prilagodbe djetetu ili učeniku s problemima  u ponašanju i/ili višestrukim teškoćama koje uključuju i teškoće u učenju (disleksija, disgrafija, diskalkulija) uvjetovanim organskim čimbenikom ili progredirajućim psihopatološkim stanjem i evaluirati provedene postupke.

Primijeniti profesionalne kompetencije za vođenje odgojno-obrazovne skupine, stvaranje sigurnog okruženja za učenje i pozitivnog ozračja te upravljanje disciplinom učinkovitim interakcijama i suradničkim strategijama rada.

Evaluirati svoju ulogu u multidisciplinarnom timu za procjenu, programiranje i evaluaciju individualiziranih edukacijskih programa u odgojno-obrazovnim ustanovama.

Evaluirati svoju ulogu u suradnji s obitelji u uspješnoj primjeni ranih odgojno-obrazovnih intervencija za djecu i mlade. 
 
 

Dodatne informacije:

 
Komunikacija s nastavnicima i konzultativna nastava odvijat će se online prema izvedbenim planovima i organizacijskim mogućnostima polaznika.

Obveze polaznika detaljnije se utvrđuju detaljnim izvedbenim planovima predmeta. Uspješnost na svakom pojedinom predmetu vrednuje se kategorijama obavio-nije obavio (nema brojčanih ocjena).

 

Prijave za upis:

 
Prijava za upis vrši se online prijavom.

Najkasnije do 30.10.2022. će se utvrditi da li je dovoljan broj prijavljenih za pokretanje programa u 2022. / 2023. godini
 
.
 

Dozvolili ste korištenje kolačića na Vašem računalu. Odluku možete promijeniti.