Upozorenje

Vijesti

3. SUPERVIZIJA 30.4.2021.

Sažetak treće održane supervizije: 30. 4.2021.
  

Održana je treća po redu online supervizija u petak 30. travnja 2021. godine, koju su vodile izv. prof. dr. sc. Sanja Tatalović Vorkapić, doc. dr. sc. Tamara Mohorić i Hana Gačal. U vremenu od 17,00 do 18,30h u superviziji je aktivno sudjelovalo 24 odgajatelja, učitelja i nastavnika. Na početku supervizije, voditeljica projekta je svih srdačno pozdravila te informirala o nadolazećoj online evaluaciji projekta u vezi koje će tijekom svibnja dobiti upute i poveznice. Navela je da je riječ o istim skalama koje su se koristile i u početnoj procjeni krajem 2020. godine i početkom 2021. godine. Pored toga, s obzirom na aktualne pandemijske uvjete života i rada, predložila je dodatnu, četvrtu superviziju s odgajateljima, učiteljima i nastavnicima ukljulenima u provedbu kurikula, koja bi ujedno bila i posljednja u ogranizaciji implementacije kurikula za prve vrtiće i škole. Svi prisutni su prihvatili prijedlog te je dogovoreno da se četvrta supervizija održi 2. lipnja 2021. godine. Pored toga, predložila je ukoliko je to potrebno, da se održi online webinar za roditelje uključene u projekt PROMEHS, što su prisutni odgajatelji, učitelji i nastavnici podržali. Stoga će online webinar za roditelje biti održan tijekom svibnja za koji će vrtići i škole dobiti pozivnicu i poveznicu. Nakon toga, kao i do sada, svi prisutni su iznosili svoja iskustva u vidu dobrih praksi, te svoja vrijedna kritička promišljanja o promjenama koje treba uvesti, a koje će se uzeti u obzir u drugom izdanju priručnika, te konačnom oblikovanju provedbe kurikula u vrtićima i školama. Premda je online nastava na početku predstavljala moguću prepreku u efikasnoj provedbi kurikula, pokazalo se da ona ima i svoje prednosti, što je adekvatno utjecalo na kvalitetu njezine provedbe. Pored toga, vrijedi istaknuti pozitivan efekt supervizija koji nije bio cilj projekta, a koji se odnosi na međusobno upoznavanje i uvažavanje profesija koje rade s djecom i mladima, a međusobno se ne poznaju. Drugim riječima, organizacija i provedba supervizija na način da su u isto vrijeme uključene različite profesije – odgajatelji, učitelji razredne nastave, predmetni nastavnici iz osnovnih škola i predmetni nastavnici iz srednjih škola pokazala se iznimno kvalitetnim rješenjem koje treba imati na umu pri kreiranju studijskih programa, programa cjeloživotnog učenja i programa stručnog usavršavanja.

 
.
 

Dozvolili ste korištenje kolačića na Vašem računalu. Odluku možete promijeniti.