Upozorenje

Vijesti

4. SUPERVIZIJA 2.6.2021.

Sažetak četvrte održane supervizije: 2. 6. 2021.

Održana je četvrta, posljednja online supervizija s odgajateljima, učiteljima i nastavnicima prvih dječjih vrtića i osnovnih i srednjih škola uključenih u provedbu PROMEHS-kurikula, u srijedu 2. lipnja 2021. godine. Superviziju su vodile izv. prof. dr. sc. Sanja Tatalović Vorkapić i Hana Gačal sa 25 odgajatelja, učitelja i nastavnika u vremenu od 17,00 do 18,30h. Na početku supervizije, voditeljica projekta je svih srdačno pozdravila te izrazila zahvalnost za entuzijazam i upornost  pri provedbi PROMEHS kurikula unatoč izazovnim vremenima u kojima živimo i radimo. Sve prisutne je informirala o daljnjem tijeku projekta koji je vezan uz provjeru efekta PROMEHS kurikula na dobrobit djece, učenika te odgojno-obrazovnih djelatnika. Pritom je podsjetila sve prisutne na online post-testiranje koje je u tijeku i zamolila za suradnjom u tom smislu. Post-testiranje traje od 24.5. do 30.6.2021. godine Prema projektnom hodogramu, očekuje se edukacije (krajem lipnja) i provedba PROMEHS kurikula u drugim vrtićima i školama najesen, te završna konferencija krajem ove ili početkom naredne godine pri kraju projekta. U okviru završne konferencije, svima koji su sudjelovali bit će uručene potvrde i zahvalnice, kako na pojedinačnoj, tako i na institucionalnoj razini. Također, tada će biti uručena i posljednja dva priručnika PROMEHS-projekta koji se odnose na rječnike temeljnih pojmova. Najavljen je i završni sastanak s ravnateljima i koordinatorima uključenih vrtića i škola u ovoj prvoj fazi koji će se održati 14.6.2021., online. Pored toga, svi prisutni su informirani o održanim aktivnostima projekta u međuvremenu o kojima se mogu informirati na web-stranicama fakulteta, kao i o webinaru koji je održan za roditelje. Također, po pitanju budućnosti PROMEHS kurikula svi su prisutni informirani o pravilima Erasmus+ projekta, prema kojima se PROMEHS-kurikul može provoditi samo u dogovoru s voditeljima projekta, a budući je još uvijek u fazi provjere do veljače 2022. godine, te nije službeno akreditiran od strane MZO u našoj zemlji, dok se ti uvjeti ne ostvare ne može se primjenjivati. Sve škole i vrtići koji su bili uključeni u provedbu PROMEHS-kurikula u ovoj, eksperimentalnoj fazi bit će informirani o sustavnom uvođenju PROMEHS kurikula u vrtiće i škole, a time i s novim smjernicama njegove provedbe. Nakon, informativnog, uvodnog dijela, pojedini odgajatelji, učitelji i nastavnici su se uključili sa svojim refleksijama na protekli period, kao i sa svojim iskustvima na projektu općenito. Njihov subjektivan dojam jest da je primjena kurikula unijele određene pozitivne promjene, kako kod njih tako i kod djece/učenika, te pozitivne promjene vide i u suradnji s roditeljima. Pored toga, prisutni su izrazili svoju percepciju provedbe pojedinih PROMEHS aktivnosti te opisali smjernice za poboljšanje koje su zabilježene s ciljem revizije postojećih PROMEHS-materijala. Naposljetku, istaknut je i pohvaljen značajan trud i angažman svih koji su uključeni u projekt, te potreba za vidljivošću uloženog truda o čemu će biti riječi na sastanku s ravnateljima vrtića i škola.


 
.
 

Dozvolili ste korištenje kolačića na Vašem računalu. Odluku možete promijeniti.