Vijesti
3. SUPERVIZIJA 14.12.2021.
Sažetak treće održane supervizije: 14.12.2021.
S obzirom na prethodne dogovore i najave održavanja posljednje, treće supervizije u okviru implementacije PROMEHS kurikula u drugoj grupi vrtića i škola, održana je treća, online supervizija 14. prisinca 2021. godine. Kao i sve dosadašnje supervizije provedene kako s prvom grupom dječjih vrtića, osnovnih i srednjih škola, tako i s drugom grupom, i ovu superviziju vodile su prof dr. sc. Sanja Tatalović Vorkapić, doc. dr. sc. Tamara Mohorić i Hana Gačal, mag. psych. U vremenu od 17,00 do 18,35 aktivno je sudjelovalo 25 odgajatelja, učitelja i nastavnika. Na početku supervizije, svi prisutni su bili informirani o pripremi završne nacionalne konferencije PROMEHS koja će se održati u dva dijela: 28. siječnja 2022. godine će se održati online konferencija kojoj je osnovni cilj prikaz rezultata evaluacije PROMEHS kurikula, senzibiliziranje stručne javnosti na važnost mentalnog zdravlja djece i mladih, te rasprava o mogućnostima sustavne implementacije PROMEHS kurikula u predškolske i školske kurikule. Drugi dio konferencije održat će se 31. siječnja 2022. pri Učiteljskom fakultetu u Rijeci, uživo (u skladu s važećim epidemiološkim mjerama), sa uključenim odgajateljima, učiteljima i nastavnicima kada će im biti podijeljene potvrdnice i zahvalnice za sudjelovanjem u ovom projektu. Dodatno tome, svi su prisutni informirani o dodatnim materijalima PROMEHS kurikula koji su usmjereni na kvalitetnije razumijevanje svih značajnih pojmova korištenih u okviru kurikula: dva Rječnika, koji će također biti uručeni na konferenciji. Odgajatelji, učitelji i nastavnici koji su sudjelovali na trećoj online superviziji, izrazili su svoje zadovoljstvo primjenom PROMEHS kurikula kao i svoje refleksije vezane uz pojedine aktivnosti koje su provodili. U pojedinim školama i razredima u kojima se nastava provodila online, sudionici su prikazali specifičnosti primjene kurikula u virtualnom okruženju. Nadalje, razgovaralo se o pojedinim aktivnostima i područjima unutar socijalno-emocionalnog učenja, otpornosti i prevencije problema u ponašanju za koja sudionici smatraju da treba postojati detaljnija edukacija, priprema te dodatni materijali za rad s djecom i mladima. Također, razgovaralo se o ideji aktivnog uključivanja roditelja, što je jedno od temeljnih načela rada ovog projekta, te su se ponudili različiti načini njihova aktivnog uključivanja i rada na prije spomenutim značajnim područjima psihološkog rasta i razvoja djece i mladih. Naposljetku, u radu s pojedinim dobnim skupinama djece i mladih ponuđene su ideje daljnjeg unapređenja aktivnosti s ciljem motiviranja učenika za aktivnim uključivanjem. Treća, posljednja supervizija zaključena je uz izraze zahvalnosti svima koji su bili prisutni, odgajateljima, učiteljima i nastavnicima, kao i kolegicama doc. dr. sc. Tamari Mohorić i Hani Gačal, mag. psych., te uz čestitke uz nadolazeće blagdane.